ارسال رایگان به سراسر کشور، پنجشنبه ها و دوشنبه ها
جستجو

قوانین و مقررات

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی واندرکریت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی واندرکریت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی واندرکریت اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی واندرکریت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی واندرکریت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی واندرکریت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی واندرکریت ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی واندرکریت جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی واندرکریت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی واندرکریت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی واندرکریت محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
از آنجا که بسته های شگفتی واندرکریت با همکاری چندین برند مختلف آماده سازی می شود لذا پس از سفارش هر یک از این بسته ها، ارسال یک تا دو هفته بعد شروع خواهد شد. اما سایر محصولات موجود در سایت از زمان ثبت سفارش بین 3-4 روز کاری با پست پیشتاز کشور به دست مشتریان خواهد رسید.

خدمات پس از خرید

پس از اینکه سفارش به دست شما رسید، در صورت هر گونه کاستی اعم از شکسته شدن، پارگی و یا رخ دادن اشتباهی در ارسال محصول خریداری شده، آن را از طریق ایمیل واندرکریت و یا راه های ارتباطی موجود در اینستاگرام یا تلگرام به ما اطلاع داده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی (ارسال دوباره اجناس) شود.

سایر شکایات خود را نیز می توانید به ایمیل واندرکریت ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.